keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Aikakone

Pidän itseäni automiehenä. Rakastan autoja. Noin kuukausi takaperin minulta kysyttiin, minkä auton ehdottomasti haluaisin jos saisin sen tuosta vaan? Vastasin, että paluu tulevaisuuteen elokuvan DeLoreanin. Matkustaisin sillä vuoteen 85 ja tekisin asioita toisin. Oikeasti en ole sitä mieltä..
En kadu asioita, mitä olen elämässäni tehnyt.

Taannoin sanoin nyt jo entiselle eämänkumppanilleni, kun hän kiukutteli minun aikaisemmista naissuhteistani, että jos en olisi tavannut näitä kaikkia ihmisiä ja asiat olisi menneet niin kuin on mennyt, niin en olisi tässä nyt hänen kanssaan. Se sai hänetkin miettimään.. Näin olen aina sanonut ihmisille, jotka miettivät miksi asiat menee näin kun menee. Sitä kun oikeasti miettii, niin en olisi nyt kolmen ihanan lapsen isä, minulla ei olisi näitä kaikkia ihania ihmisiä ympärilläni, en olisi nyt tässä kirjoittamassa,yms....

Niin se vain on, ja pakko se on myöntää vihdoin, että kaikki vaikuttaa kaikkeen, vaikka olin tuota lausahdusta vastaan ja yritin pitkään miettiä mikä asia maailmassa ei vaikuta kaikkeen.
En siis oikeasti halua aikakoneeseen.. Hyvää ja huonoa on koettu, ja hyvää ja huonoa tullaan kokemaan. Tulevaisuus on yllätyksiä täynnä.. Odotan innolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti