tiistai 15. lokakuuta 2013

Miehen feminiinisyys?

Olen pohtinut itsessäni jo pidemmän aikaa esiintyvää feminiinisyyttä. Se tulee esiin eniten taloni sisustamisen kautta. Olen muutaman kerran jo naamakirjassa kertonut siitä, kuinka kävelen kotona ipad toisessa kädessä ja mitta toisessa kädessä. Suunnittelen.. Tai, kuinka kävin ikeassa ostoksilla ja mukaan tarttui viitisenkymmentä tuoksukynttilää, noh.. tarttui sieltä muutama sisustustyynykin, pari torkkuhuopaa, matto, hylly, led valoja,.... :)

Olen pitänyt itseäni aina ja siis pidän edelleenkin hyvin vahvasti hetero miehenä, silti joskus itsekin pysähtyy ja kysyy itseltään onko tämä kaikki ihan normaalia. Taidan olla vahvasti androgyyni?(sivistyssana, jonka löysin netistä).

Monesti olen joutunut myös puolustelemaan musiikki valintojani, tai sitä mitä kuuntelen ja miksi. Ja kyllä.. Backstreet boys on yksi suosikeistani. Käynyt ihan livenäkin katsomassa. (Tässä kohdassa jo moni varmasti yskäisee mielessään sanat: homo tää on.. pakko olla).
Silti pidän itseäni "täysin normaalina" suomalaisena hetero miehenä, joka tykkää naisista, sisustamisesta, monenmoisesta musiikista, autoista, ja joo.. tuoksukynttilöistä! :D

Toivottavasti luitte tämän nyt kuitenkin hieman pilke silmäkulmassa? Niin minä tämän ainakin kirjoitin, vaikkakin totta kaikki..hahhah... Enkä ole tulossa kaapista, en edes mahdu sinne.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti